July 19, 2012

Cine ?

Posted in Uncategorized at 5:27 pm by licuriciidantelati


 As vrea sa scap , dar as vrea sa raman aici pentru ceea ce a mai ramas.Sunt sigura ca exista ceva bun si pentru mine,un suflet vulnerabil,la fel cum ,pentru fiecare caine exista un os.Iubesc si urasc ceea ce sunt.Imi ador greselile si-ncerc sa le uit tot mai repede.Imi neglijez succesele si ,le ascund undeva,intr-un loc pustiu , de teama ca lumea sa nu ma judece.Sunt singura , si totusi,cu prieteni care au ceva a lor ce ma face sa ma abtin de a-i judeca.

    Nu am destula incredere in povestile batranilor , care ne mangaiau cu cuvinte dulci.Nu am destula incredere in mine pentru a-i indemna pe ceilalti sa ma-nteleaga.Incerc sa inteleg ce este viata pentru unii si ce este ea pentru mine.Poate ca ,dintre sufletele care nu sunt acum printre noi, unele dintre ele si-ar fi dorit sa traiasca ,mai mult decat imi doresc eu.Chiar ma gandesc ca nu tin atat de mult la viata mea si ca,doar pentru ca cineva mi-a spus candva ,un lucru care m-a facut sa ma pierd,eu inca il mai iau un serios.Imi este teama de mine si de ceea ce nu pot castiga.Imi este teama ca sa nu vina momentul cand voi pierde tot ceea ce m-am chinuit sa castig.Dar tuturor ne este , nu?!Toata lumea vrea fericire , dar nimeni nu-si doreste cu-adevarat sa faca pe cineva fericit.Asa sunt si eu ,asa sunt o gramada!Mi-as fi dorit sa fiu o persoana mai buna,dar din pacate nu pot,am primit atatea lucruri care nu au facut nimic altceva decat sa ma traga in jos,incat imi este imposibil sa fiu cea mai buna persoana.E greu sa gasesti oameni care spun tot ceea ce gandesc , si gandesc tot ceea ce e bine.

    Cu adevarat , putini stiu ceea ce e bine si putini gandesc numai  lucruri bune despre cei din jur  , noi nu avem decat sa-i asteptam si sa speram ca ,intr-o zi noi vom fi un sfert din bunatatea lor pentru ca este destul de greu sa fii un om bun ,si ,e la fel de greu sa primesti numai bine.

     With love , licuriciul vesel 

Leave a Reply

