March 17, 2013

Againnnnn

Posted in Uncategorized at 9:12 pm by licuriciidantelati


Au trecut saptamani,luni ,poate un an de cand nu am mai scris .Nu am vrut sau nu am avut timp ,tot ceea ce stiu este ca m-am schimbat de atunci,sunt matura acum.Si,gandindu-ma la cat de mult il urasc pe Marin Preda si cat de mult urasc sa mi se dea carti plictisitoare de citit,mi-am adus aminte cat iubeam sa scriu eu.Acest blog a fost o pasiune de-a mea ,un mic ceva,care m-a ajutat ,intr-un anumit mod sa devin altceva ,sa cultiv cateva experiente si  sa ma exprim .A fost ,asta este concluzia cu care raman dupa ce am scris mai devreme.Spun a fost pentru ca acum mi-am pierdut aceasta pasiune ,m-am luat cu altele.Acum ascult doar vorbele altora ,nu le mai ascult pe ale mele.Ascult poezii,proze ,cantece dar nimic din ce aveam eu.Aveam … aveam o pasiune pentru a esua in a scrie carti pentru ca nu am fost inzestrata cu un vocabular bogat.Intr-un fel,m-am schimbat in rau pentru ca in toata lupta asta cu gelozii si sentimente ciudate putina lume mai citeste ,ei bine,intr-o perioada faceam parte din acei ,,putini oameni care citesc” ,acum,marturisesc fara nici-un sentiment de vina ca nu mai citesc.

Si,asa am ajuns de la ceea ce vroiam sa vorbesc despre acest blog, la alte chestii de ale mele.Schimbarile din viata noastra sunt atat de inocente uneori si atat de periculoase alteori ,cateodata uitam tot ce ne doream acum un minut pentru ca in minutul urmator ne doream altceva.Suntem intr-o stare de exuberanta cand ne gandim ca terminam scoala ,dar nu ne dam seama ca scoala vom face toata viata ,caci oamenii zic ca invatam ceva nou in fiecare zi si in fiecare zi pierdem ceva invatat (cel putin asta cred eu).Nu sunt sigura ca ceea ce sunt eu acum mi se potriveste,poate vechea EU era mai potrivita ,astfel,am un moment de ratacire in care ma lupt cu ,,DOUĂ EU” pentru a salva una dintre ele.Asta,se intampla fara indoiala ,din cauza varstei ,o varsta simpatica a adolescentei.

Intre timp,daca va mai aduceti aminte de noi eram 2 fete.Despartirea de blog ,ne-a indepartat si pe noi ,dar nu e ceva tragic ,e doar ceva normal.Suntem 2 oameni care au cunoscut altceva ,o alta latura a vietii lor.Eram 2 fete , licuriciul vesel si celalalt ,chiar nu-mi aduc aminte cum se numea, in orice caz celalalt licurici era prietena mea.Sunt niste nume prostesti ,care scot in evidenta ideile pe care le aveam noi atunci ,intre timp am fost numai Elena si Gabi ,nici-un licurici si nici-un alt nume ciudat.Despre colega mea de blog ,nu stiu ce as putea sa va spun ,dar despre mine chiar as avea ce sa spun.

In aceasta pauza pe care am avut-o ,am descoperit tainele unei noi limbi straine pe care pana acum o stiam vag si total gresit ; spaniola.Este o limba straina foarte prietenoasa si o insiruire de cuvinte care te duc cu gandul numai la iubirea adevarata din telenovele.Desi ,intre timp am aflat ca spaniola din Spania nu are nici-o legatura cu telenovele piperate de pe ACASA ,ci ca adevarata spaniola din Spania are legatura cu Los hombres de Paco sau El Barco ,totusi ,aceasta limba tot ma duce cu gandul numai la iubire.

Cred ca este cazul sa ma opresc.Nu vreau sa incep sa scriu lucruri ciudate pe care nimeni nu le intelege,evident,acest lucru s-a mai intamplat ,dar sper ca acum sa nu se mai intample ! Sunt curioasa sa vad ce-a iesit pentru ca este clar ca nu am mai scris de  o lunga perioada de timp si vreau sa vad cu ochii mei cum m-am incurcat cu niste fraze neintelese. 

E

.Image

1 Comment »

  1. G said,

    Poate putintel mai matura.Licurici…de ce ne-am zis noi licurici?:) Chiar m-ai pus pe ganduri cu acest articol..pe vremea asta,candva(mi se pare atat de indepartat)am fost de acord sa facem acest site si imi amintesc si acum de primul articol.Ce amintiti frumoase.Mi-e dor de tine.In ultima vreme chiar ne-am instrainat si se pare ca nu am observat-o doar eu.Eu am dat vina pe scoala,dar probabil ca mai sunt si altele.Eram licuriciul vesel si licuriciul zapacit.Da,da…ce vremuri…ce par apuse.
    E greu sa te schimbi.Acele eu-uri ce tot apar ca ciupercile dupa ploaie.Nu stii cine esti cu adevarat,ce faci,de ce te comporti asa.E greu si ciudat.Dar stiu ca o sa te schimbi intr-o TU mai buna,oricat de incredibil iti suna asta.Doar ca imi pare rau ca ai renuntat la citit.Eh,dar tu stii ce e mai bine pentru tine.Piate ca e mai bine sa nu citesti.Fara sa-ti faci sperante desarte de care nu te mai poti descotorisi apoi.
    Stiu ca eu eram atat de obsedata cu secretul.Nu vroiam sa ne stie cineva numele real sau sa postam poze cu noi sau din viata reala.Fleacuri!E frumos sa fii o enigma,dar nu o enigma totala.
    :**


Leave a Reply

