June 26, 2013

Fuck , I can’t give a name

Posted in Uncategorized at 12:34 pm by licuriciidantelati


E vara din nou.Dupa anul afurisit in care m-am luptat cu liceul meu , cu studiul si cresterea mea , e vara din nou.Nu-mi vine niciun sentiment legat de asta , nu sunt entuziasmata ca merg la mare din motiv ce o am langa mine , nu sunt nici macar entuziasmata ca voi calatorii sau ca voi vedea dupa multi ani persoane dragi.Mi-e indiferent.Fiecare vara are ceva al ei care o face diferita , poate vantul bate altfel sau poate oamenii se schimba dar de fiecare data se intampla lucruri pe care le asteptam tot anul iar atunci cand in sfarsit se intampla nu ne mai pasa asa tare.Nu stiu despre ce ar trebui sa va povestesc , despre faptul ca inca imi astept iphon-ul 5 sau despre faptul ca pentru colega mea de blog vara aceasta nu va fi una banala . Poate ca a doua varianta ar fi mai okey.

Nici macar nu stiu daca va citi asta, poate va fi ocupata cu biologia sau cu matematica dar nu-mi pasa.Vreau  sa scriu chiar vreau sa scriu .Poate ca unii sau toti au inteles deja ca ea va avea examenul vietii anul asta sau poate ca unii abia acum pricep.In fine ,daca ii va da un moment de ragaz chimia as vrea sa citeasca asta …

Iti doresc draga Gabi sa iei BAC-ul asta afurisit! Sa iei notele pe care le vrei tu  si fie ca medicina sa fie noua ta casa din  octombrie ! Stiu ca va fi un drum lung si greu dar daca ramai asa cum esti acum vei merge tot drumul si vei mai face cativa pasi mari si dupa Finish .Am incredere in tine si am incredere in ceea ce esti tu.

P.S:Nu-mi lasa mesaj legat de postare  , stii ca nu -mi place sa vorbesc despre momentele mele emotionante! 

Kisses readers , or who I should say 

Leave a Reply

