October 7, 2011

Te rog eu frumos,pleacă!

Posted in Another day at 12:47 pm by licuriciidantelati


 

 Pff…am avut o săptămână groaznică! Păi,dă-o încolo de treabă,mă ştiam o fată norocoasă ..Da’de unde?Toate porcăriile s-au ţinut numai de mine,bitches! Şi prin asta explic şi lipsa mea(şi a licuriciului zăpăcit) de pe net ! Prima mea idee a fost să scriu impresii,dar mă gândeam că avem destule impresii şi mai postez ceva în ,,Another day”nu că aş avea o viaţă prea interesantă,dar dacă am blog,mă  sacrific!

          VINERI – 07.X.2011

 ,,Screeeeeaaam!” Pff,era doar soneria,fiind 7 fix,mă gândesc să mai stau vreo câteva minute,aveam să regret acest lucru,dar whatever,alte 10 minute.

După ce mi-a venit mintea la cap ,m-am ridicat din pat şi am fugit spre baie.M-am spălat pe dinţi,mi-am aranjat părul,după care m-am reîntors pentru a mă îmbrăca. Observam că era destul de târziu,aşa că m-am grăbit,nici n-am mai avut timp să îmi beau ciocolata caldă.Părul nu mi-a stat deloc bine şi,mă gândesc că mai bine îl prindeam într-o coadă.Mi-am tras pe mine nişte blugi,un tricou alb şi un hanorac,pentru că dimineaţa e foarte frig.Până am ajuns la şcoala,m-am rugat doar să nu iau vreo notă proastă pentru că ieri am dormit toată ziua şi nu am învăţat nimic.

    La şcoală,în clasă erau numai băieţi ,tipic bărbătesc să fie ei primii.

-Neaţa!am zbierat eu să mă fac auzită.

-Ola!

-Băi dă şi mie tabelu’de la chimie,hai te rog eu frumos,fac cinste cu un suc.

Hmmm..sună bine aşa că i-am dat bietului meu coleg tabelul.După 10 minute în care am citit din TRUE BLOOD apar şi prietenele mele,Gogoşica Suzie,Roxa’ & Marina cu care am reuşit să schimb 2vorbe azi.Prima oră am avut civică,sinceră să fiu chiar îmi place de prof’e funny + că mi-a pus un 10 ptr.că sunt o elevă activă.A 2-a şoc ,am avut geografie şi again,şoc ne-a adus testele.După fizică,tremuram din toate încheieturile când a început să îmi asculte bieţii colegi.În pauză,am reuşit să mă împac cu Marina,deşi nu mi-a specificat exact de ce s-a supărat..bleah!Am avut chimie cu..same teacher şi şoc ,m-a ascultat,bine adică dooar m-a întrebat titlul lecţiei.Am avut şi bio’şi a început aia să ne zică că am luat note mici la teste ,da’nu le are la ea şi eu mă gândeam oare ce salariu are dacă nu ştie să care nişte teste cu ea.Am avut foarte multe vizite,pentru că băncuţa mea este casa mea unde îmi invit toate colegele să bem câte o cafea/suc ceva.Astăzi am şi ţipat la un blond pistruiat din clasă că a început  să ma ia peste picior ,iar eu l-am luat la trei-păzeşte şi alţi nesimţiţi din clasă au început să iasă pe rând în timp ce eu îi făceam o morală zdravăna colegului.Cred că m-am ridicat de 2ori să le tot arăt profilor unde e creta(sunt cam neinspiraţi ptr.o facultate de căciulă).Senorita directoare adjunctă a venit cu nu ştiu ce formulare că deh,ştiţi cum e ,atunci când e inspecţie,cocoşu’sare în sus.Menţionez că dirigu’era la culme nervos pe mine azi (geografie) când am intrat după el la oră + incă 5 colegi.Ha-ha! Cănd am ieşit din şcoală,schimbu’2 aştepta să intre la ore,la fel de gălăgioşi ca în fiecare zi.O tipă de etnie romă(n-aş fi spus asta dacă nu m-ar fi enervat)îi lua la mişto pe toţi care treceau pe lângă ea,so ,eu ca înţelepta lui Dumnezeu,ce sunt m-am oprit în dreptul ei şi am încercat să clarific 4 vorbe cu ea,dar nesimţitu’de ma`friend m-a asaltat şi a zis ,,Să mergem!”simţind pericolul.Ha-ha!Era un soare şi o căldură de îmi venea să îmi dau hainele jos,dar,dar n-ar fi fost prea prea politicos!

     Ajunsă acasă am mâncat pentru că îmi era foarte foame,mi-am schimbat hainele,mi-am prin părul în coadă(ceea ce trebuia să fac de la bun început)şi am citit o revistă de fete.Iar,acum mă aflu pe blog şi mă gândeam la nişte tipi.However …

     NU RATAŢI : Next post: FICTION 3 !!

 

    

Leave a comment