June 27, 2013

Ieri

Posted in Uncategorized at 2:39 pm by licuriciidantelati



De cand nu am mai intrat,am uitat si parola blogului.Rusine sa-mi fie!
Am terminat liceul!Yay!Inca nu sunt in depresie.Poate suna ciudat,dar ma bucur foarte mult ca s-a terminat!In sfarsit!Chiar daca datorita liceului a aparut si sofica.Chiar daca datorita liceului am acum doua prietene foarte bune(inca!). Pe Selly,licuriciul vesel,nu cred ca am cunoscut-o datorita liceului.Hmm…de fapt…Selly,cum ne-am cunoscut noi?Stiu ca am inceput sa vorbim pe mess si de atunci am devent prietene,chiar mai mult decat atat.In ultima vreme nu prea am mai vorbit,dar cred ca e din vina mea…sunt prea stresata cu examenele astea care nu mai trec.Si stiu ca ar trebui sa invat,nu sa scriu pe blog,dar asa m-a apucat un dor.Ma bucur ca ai mai scris pe blog.As vrea ca blogul asta sa-l facem pentru noi.Sa impartasim ce am mai facut in ultima vreme ptr ca nu prea mai stiu mare lucru despre viata ta.Cred ca blogul ne-a apropiat foarte mult si cand eu am ales sa renunt la el…vroiam sa renunt la el,iti vine sa crezi?!Nu cred ca ti-am zis asta pentru ca mi-era jena.Mi-era teama ca o sa te superi pe mine si am taraganat-o asa.Cred ca banuiesti din cauza cui am vrut sa fac asta.Ardelenii astia!! Apoi a inceput si ultimul an de liceu si criza de timp si nu abia am mai reusit sa purtam cateva discutii mai serioase.
Mi-am zis ca ma voi trezi de la 5 dimineata…in fiecare zi…pana in 23 iulie si pauza saptamana cu 1-5 iulie,dar nu-mi reuseste.Se pare ca programul meu extra e de la ora 7.E oki si asa,cum imi place mie sa zic.Imi urasc o vorba pe care nu stiu de unde am auzit-o sau de ce imi place atat de mult sa o folosesc:”Ce sa fac?/Ce sa-I fac?!’’Of!Ma enerveaza vorba asta.Si o zic incontinuu.Ma trezesc zicand-o daca mama ma streseaza cu timpul scurt care-mi mai ramane pana la bac.Si stres,si vreau pe net,si vreau sa fac ce faceam vara trecuta pe vremea asta,si cam asta e viata mea…nu prea interesanta in ultima vreme.Pufuletii si eugeniile ce-mi mai alina suferintele!Dar nu e chiar invatat turbo.Azi am invatat doar 4 ore…sau 3…e atat de putin.Trebuiau sa fie 10 ore de invatat.Am avut si proba orala la engleza…unde am realizat cat de ametita pot fi…din nou.La sfarsit,trebuia s alas ciorna si foaia cu subiectele pe masa,iar eu zbrr!directia!!Pe hol,am realizat ca foile alea nu-s ale mele si inapoi…sorry&stuff!That’s me!
Vreau la mareeee!!Selly,daca vrei sa pleci in vacanta,hai la mine,la campie .Dar sa nu te vad fara maretul Iphone5!!
p.s: Postare scrisa in data de 26 iunie,seara.

Leave a comment